Miks kvaliteetne kätehügieen peaks endiselt olema prioriteet Sinu klientidele?
Kolm aastat tagasi tõsteti kätehügieen kogu maailmas tähelepanu keskpunkti. Heidame pilgu sellele, kuidas pandeemia on muutnud ootusi igaveseks ning miks on kvaliteetse seebi ja desinfitseerimisvahendite pakkumine teie klientide jaoks endiselt sama oluline.
Kolm aastat hiljem on ohutus tarbijate jaoks endiselt ülitähtis:
- Pärast pandeemiat tunnistab 70% einestajatest, et nad väldivad igasugust väljas söömise või majutusteenuse kogemust, kus esmamulje ei ärata usaldust isikliku hügieeni kaitsmise suhtes.
- 74% inimestest väidavad, et määrdunud pesuruumid tekitavad asutuse kohta negatiivseid ettekujutusi.
Enne pandeemiat kestis keskmine kätepesu 13 sekundit ja seda tehti viis korda päevas, nüüd on see tõusnud 19 sekundini, keskmiselt kaheksa korda päevas. Pandeemia kõrgajal hoiatati meid kõiki köhimise ja aevastamise ohtude eest, kuid eelnevalt aevastas 30% inimestest ja 45% inimestest köhis kätesse ilma neid pärast pesemata. Ei pruugi olla üllatav, et praeguses pandeemiajärgses maailmas aevastab vaid 15% inimestest ja 17% köhib ilma kiiresti käsi pesemata.
Individuaalselt on selgelt näha, et inimeste arusaam kätehügieenist muutus mitte ainult pandeemia ajal, vaid ka pärast seda. Kuid mida see käitumismuutus ettevõtetele ja praegu, kolm aastat hiljem, praktikas tähendab?
Tänapäeval on inimeste ootused hügieeni ja täpsemalt kätehügieeni suhtes kindlasti kasvanud ning kätehügieeni dosaatorite olemasolu on muutunud pigem ootuseks kui “tore omada” mis tahes ettevõttele. Tarbijad nõuavad kinnitust, et nende ohutus on ülimalt oluline ning nad lihtsalt ei usalda ettevõtteid, kes ei näita kõrget hügieeni. Muuda oma ettevõte hügieeniliseks ja tõsta selle läbi klientide usaldust, valides kätehügieeniks kvaliteetsed käteseebid ja desinfitseerimisvahendid.